Potíž je, že z toho samého konta jsem internetově platil za služby u jedné české firmy za platbu hostingu, což bylo již dávno po změnách, ale KB platbu ne.
technická podpora KB napsala:
Dle dostupných informací je Vaše e-Card aktivní a týdenním limitem pro transakce 10.000,-. Zároveň máte na této e-Card nastavem protokol SSL, což by mohlo souviset s nefunkčností v některých internetových obchodech - protokol SSL je obvyklou součástí prohlížečů nabízených poskytovateli připojení na Internet. Jde výhradně o status karty, který umožní uskutečnění e-commerce transakce u obchodníka, který používá zabezpečení přenosu dat prostřednictvím SSL.
Takže by mé zajímalo jestli to nepřehnali natolik, že prostě eCreditka od Komerčky to prostě na nějaký zahraniční servery nedělá. Já nevím! Čekal jsem že v Moje banka přinejhorším potvrdím nějaký web na základě mého přístupového certifikátu a bude, ale tam jsou jen nějaké blokace z účtů kreditek, kde nelze editovat. Zajímavé, že nějakou tu provizi pár Eur na MoneyBookers to odečetlo ...